lipca 03, 2019

WAKACYJNY ALBUM Z KURSEM W CREATIVEHOBBY.PL


Witajcie wakacyjnie :)
Piękne słoneczko nas dopieszcza, a ja tworzę wakacyjnie prace.
Dziś zatem chciałabym Wam pokazać jedną z nich.

Niedawno właśnie stworzyłam ten oto wakacyjny album
z kursem krok po kroku w CreativeHobby.pl

Tam znajdziecie wszystko jak dokładnie go wykonać :)

Mam nadzieję, że się Wam spodoba
i stworzycie równie piękne albumy.

Ja z mojego się bardzo cieszę, bo to faktycznie mój pierwszy taki album.
Tak, tak wiem, że ostatnio pokazywałam Wam album w jednorożce i wróżki,
ale tak naprawdę on był moim drugim albumem jaki stworzyłam.

Natomiast ten żółciutki to mój pierwszy w życiu.
To dzięki CreativeHobby.pl tak naprawdę się odważyłam
i jestem mega zadowolona :)







Mój albumik zgłaszam na wyzwanko w...





4 komentarze:

  1. Śliczny;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny albumik:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny album :D, czad,dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega fajny pomysł;) super album!

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big