czerwca 27, 2019

ROMANTYCZNY NOTESIK


Dziś kochani chciałabym Wam pokazać moją nową pracę...
A jest nią mam nadzieję romantyczny notesik :)


W swoim wnętrzu zawiera dwa notesy, w tym jeden w linie
oraz jak widać po lewej wodospad czyli miejsce na fotki lub inne dodatki, które
ten ktoś będzie chciał sobie wkleić. Wiązane wstążeczką.



Notesik ozdobiłam przepięknymi papierami, tekturkami
oraz obrazkami w róże, baletnice itp. 


Notesik zawiera również niewielką i pasującą do całej reszty
kopertę na różne drobiazgi oraz kieszonkę co wdać na jednym z poniższych fotek :)



Obie strony tytułowe wewnętrznych notesików zdobione są podobnie.
Tekturkami w ptaszki oraz przepięknymi ilustracjami baletnic.





A mój notesik zgłaszam na wyzwanko w...

Na końcu notesiku znajdują się również
dwie maty na zdjęcia lub inne drobiazgi...

Mam nadzieję, że właściciel notesiku będzie zadowolony :)


2 komentarze:

  1. Cudowna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo romantyczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big