sierpnia 18, 2019

MIXED MEDIOWY TAG DLA MAŁEJ DAMY


Witajcie kochani :)
Dzisiejszego dnia chciałabym Wam pokazać tag, który zrobiłam
dla małej, ale nie aż takiej małej damy, która uwielbia
stare klimaty. W tym retro i vintage. No bo czy praca dla dziecka
musi być zawsze w pastelowych barwach? Otóż nie ;)

U mnie jak widzicie nie ma nic takiego, choć jej ulubiony róż
też się znajduje. Ciesze się zatem, że praca - prezencik się jej spodobała
i mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu moja mixed mediowa praca.





Mój tag zgłaszam na wyzwanka w...





15 komentarzy:

  1. Śliczny projekt :)Dziękuje za udział w zabawie na blogu Altair Art! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Love Handmade
    DT Olga Trzcińska

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny tag. Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu AltairArt i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła praca, dla mnie kompletnie niewykonalna, bo jestem zielona w mediach, ale robi wrażenie :)

    Dziękuję za udział w sensorycznym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo mi się podoba <3 Dzięki za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag! Bardzo dopracowany.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota.Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny tag :D obfituje w tekstury a i warstwy fajnie dobrane :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale pomyślana tekstura. Dzięki za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big