maja 10, 2019

ŚLUBNY BLEJTRAM DLA MOJEJ BABCI I DZIADKA Z KURSEM W CREATIVEHOBBY.PL


Witajcie Kochani :)

Tego przecudownego dzionka chciałabym zaprezentować Wam
mój ślubny blejtram wykonany nie tylko dla mojej babci Hani i dziadka Eugeniusza,
ale i przede wszystkim dla Creative Hobby jako moja inspiracja.

Zajrzyjcie na ich stronkę. Tam znajdziecie niespodziankę.
Kurs krok po kroku jak go wykonać :)



Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.
Jestem z niego bardzo zadowolona.

Z chęcią i dla kogoś innego wykonam taki blejtram.
To wspaniała i niepowtarzalna pamiątka ślubna bądź rocznicowa :)




Mój blejtram zgłaszam również na wyzwanko w:







9 komentarzy:

  1. Świetny blejtram! Bardzo kolorowy i dobrze skomponowany 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blejtram:) Bardzo dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blejtram, ogromnie podoba mi się różnorodność faktur tła. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blejtram. Niestety, nie możemy wziąć go pod uwagę w wyzwaniu Sklepiku Gosi, ponieważ jest pracą inspiracyjną.
    Pozdrawiam - DT Aneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiątka rodzinna we wspaniałej oprawie <3 Niestety nie spełnia wymogu regulaminu w wyzwaniach Sklepiku Gosi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Tak to jest jak się regulaminu nie czyta ;) Ale fajnie, że zajrzałyście i coś napisałyście :)

      Usuń
  7. Wspaniale oprawiłaś rodzinne zdjęcie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big