lutego 11, 2019

KOCHAĆ KAŻDY MOŻE...


Witajcie tego... no nawet ślicznego popołudnia :)
I oby do wiosny kochani!

Dziś wykonałam karteczkę...

Hmmm... Walentynkową... ślubną, a może na rocznicę ślubu?
Jak sobie kto zamarzy, choć walentynki tuż, tuż :)
Więc może jest to karteczka dla ukochanej osoby?

To chyba mój ulubiony wykrojnik i takich kartek na pewno
u mnie będzie sporo. Mam już nowe pomysły,
a wena mi dopisuje :)

Mam nadzieję, że i ta się Wam spodoba.




Moją karteczkę zgłaszam na wyzwania...



11 komentarzy:

  1. Piękna praca :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i zapraszam do siebie:
    https://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca. dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Three Wishes

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, pomysłowe słońce ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i fantastyczne wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i romatyczna kartka. Dziekuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć miłość! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam, DT Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam kochane za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile warstw! Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca bardzo nostaligiczna, rozmarzyć się można 😊

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big