kwietnia 30, 2019

GWIEŹDZISTE GALAXY


Witajcie kochani :)
Dziś u mnie troszkę inaczej niż zwykle.
Lubię eksperymenty więc i takie oto u mnie karteczki.

Zabawa akwarelami i pastelami uwolniła u mnie
wodze fantazji i powstało sobie galaxy ;)
specjalnie dla przesympatycznych i słodkich gwiazdek,
które zakupicie w Kreatywnej pracowni.

I jak widać nie trzeba używać tylko wypasionych papierów.
Można sobie samemu, z fantazją coś oryginalnego stworzyć ;)
Może nie doskonałe te plamy na kartkach ;)
ale jakże niepowtarzalne.

Zachęcam i Was do czegoś nowego, co oczywiście
możecie wzbogacić przepięknymi tekturkami
marki twoja tekturka :)




Mój gwieździsty komplecik zgłaszam na wyzwanko



Pozdrawiam cieplutko i dość sennie ;) zarazem...
Magda


3 komentarze:

  1. Odjazdowa! Uwielbiam takie kosmiczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba. Moje pierwsze galaxy jakie próbowałam zrobić ;)

      Usuń
  2. SUPER...tło wygląda REWELACYJNIE :)
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big