grudnia 04, 2019

ŚWIĄTECZNY CZAS - KARTKA Z KURSEM W CREATIVEHOBBY.PL


Witajcie kochani :) Dziś witam Was z Bożonarodzeniową karteczką z kursem w CreativeHobby.pl mojego autorstwa. Kurs znajdziecie na blogu sklepiku...

Mam nadzieję, że się Wam kursik spodoba i wykonacie piękne kartki.
Moja powędruje do cioci i mam nadzieję, że sprawi jej wiele radości, a to już najwyższy czas, by powysyłać życzenia. Ja uwielbiam tą tradycyjną metodę przesyłania życzeń :)



Moją karteczkę zgłaszam na wyzwanko w:






6 komentarzy:

  1. Piękna kartka, bardzo fajna jest ta forma :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne i klimatyczne chatki, śnieg i sa też świąteczne kolory. super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka karteczka to jednocześnie świąteczna ozdoba- super! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big