czerwca 11, 2019

GARNITUR NA DZIEŃ TATY Z KURSEM W CREATIVEHOBBY.PL


Witajcie kochani :)
Dziś moja kolej inspiracji na blogu CreativeHobby.pl
W ramach inspiracji oto taki garnitur...
a właściwie czekoladownik ubrany w garnitur ;)

Oczywiście, że z okazji nadchodzącego
dnia Taty. Mam nadzieję, że mojemu się spodoba :)

Chciałam, by było to coś niepowtarzalnego.
I chyba mi się udało. Jestem zadowolona
i czekam na uśmiech mojego taty :)

A jak Wam się podoba?

Pochwalcie się swoimi na fanpage sklepiku CreativeHobby.pl





Kurs na ten garnitur znajdziecie
na blogu Creative Hobby :)
Zapraszam Was cieplutko!



Mój garnitur zgłaszam na wyzwanko w...





12 komentarzy:

  1. Nie no... Super! Aöe zapakowane! Życzenia wraz ze zdjęciem wspaniałe, sentymentalne, na pewno obdarowany się wzruszył...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały projekt! Jestem pod wrażeniem i Twój Tata z pewnością również będzie 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, bardzo pomysłowy i oryginalny:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna forma, bardzo pomysłowe opakowanie czekolady :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie skrojony projekt! Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, rewelacyjna kartka, świetna forma :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu sklepu Świat pasji

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, niesztampowe rozwiązanie :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

RECENT POST

Copyright © 2017 Cardmaking Dream Big